چیلر تراکمی هواخنک با هوای ثابت

بهترین هارا از ما بخواهید-با ما به روز باشید

چیلر تراکمی هواخنک با هوای ثابت

۱۷۵ بازديد

چیلر تراکمی هواخنک  -هوای ثابت :
اصطلاح "چیلر خنک کننده هوا ثابت" به هر چیلری که شامل پمپ یا مخزن نباشد ، اطلاق می شودمؤلفه اصلی یک واحد چیلر تراکمی مستقل است که برای کارکرد باید از طریق لوله کشی به پمپ و یک مخزن جداگانه متصل شود.

این سیستم به طور معمول دارای کنترل جداگانه ای برای چیلر و پمپ یا پمپ ها است که اتصال الکتریکی برای هر مؤلفه داردکنترل ها باید در حالت ایده آل به یکدیگر وصل شوند تا از خنک شدن چیلر تا کار پمپ در گردش جلوگیری شود. استاندارد محصول ارائه شده برای چیلرهای ثابت شامل اندازه های مختلف از 2 تا 200 تن است.

چیلر تراکمی هواخنک اسکرال : 

چیلرهای پیمایش شده با هوا QTC2 با استفاده از واحدهای انتقال هوا یا ایستگاه مرکزی ، آب سرد شده را برای کلیه برنامه های تهویه هوا فراهم می کندآنها کاملاً خود مختار هستند و برای نصب در فضای باز (سقف یا سطح زمین) طراحی شده اندهر واحد شامل کمپرسورهای پیمایش هرمتیک ، کولر مایع ، کندانسور خنک کننده هوا ، شارژ مبرد R-410A و مرکز کنترل ریزپردازنده مقاوم در برابر آب و هوا است که همگی بر روی پایه ناهموار و استیل شکل قرار گرفته اند.

مشخصات عمومی چیلر تراکمی اسکرال :

دستگاه تست شده با فشار ، تخلیه شده و کاملاً با روغن مبرد -41 OA شارژ شده است و شامل یک بار روغن اولیه برای روغن می باشدپس از مونتاژ ، یک آزمایش عملیاتی کامل با جریان آب از طریق کولر انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که مدار تبرید به درستی کار می کند.

ساختار چیلر تراکمی اسکرال از فولاد گالوانیزه سنگین تشکیل شده استاین فولاد با رنگ پودر پخته شده مشخص شده است ، که در صورت آزمایش 1000 ساعته ASTM 8117 ، آزمایش اسپری نمکی ، حداقل نمره ASTM 1654 "6" را به دست می آوردپانل های مش سیم مقاوم در برابر خوردگی برای محافظت از سیم پیچ کندانسور از آسیب های حادثه ای و محدود کردن دسترسی غیرمجاز به اجزای داخلی اضافه شده استواحد همچنین شامل شیرآلات جداسازی سرویس به صورت استاندارد است.

کمپرسورها :

چیلر تراکمی هواخنک اسکرال  دارای کمپرسورهای خنک کننده گاز ، مکش ، هرمتیک استکمپرسورها یک طرح پیمایش را شامل می شوند که هم در جهت محوری و هم شعاعی سازگار استکلیه قطعات چرخش بصورت ایستا و پویا متعادل هستندیک مخزن بزرگ داخلی و روغن تحمل مایع بیشتری را فراهم می کندبخاری های میل لنگ کمپرسور نیز برای محافظت بیشتر در برابر مهاجرت مایع در نظر گرفته شده است.

خنک کننده :

مبدلهای حرارتی صفحه برزیلی در فهرست ذکر شده است که باید شامل محل اقامت در لوله کشی آب سرد باشد تا امکان تخلیه مناسب مبدل حرارتی فراهم شوداتصالات ورودی و خروجی آب برای سازگاری با اتصالات ANSI / AWWA C-606 کارخانه تهیه شده است.

کولر به بخاری مجهز است که توسط ترموستات جداگانه کنترل می شودبخاری محافظت از یخ زدگی را برای خنک کننده تا دمای 20- درجه فارنهایت (-29 درجه سانتیگراد) فراهم می کندکولر با عایق فوم انعطاف پذیر ، بسته با 3/4 "(19 میلی متر) پوشانده شده است. برای جلوگیری از گرفتگی ، یک فشار دهنده 40 مش (0.5 و 1.5 میلی متر) در بالادست مبدل حرارتی توصیه می شود

کندانسور :

کویل های درون کندانسور  از سیم پیچ های میعانات پوسته و لوله از ضریب بدون درز ، داخلی با ضخامت بالا و چگالش ، لوله های مسی مقاوم در برابر خوردگی در ردیف های ثابت قرار گرفته اند و به صورت مکانیکی در باله های آلومینیومی گسترش می یابندخنک کننده زیر یکپارچه استفشار کار طراحی سیم پیچ 650 PSIGمعادل 45بار است .

فن های کم صدا :

 فن های کندانسور از توپی آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی و تیغه های کامپوزیت تشکیل شده در بخش ایرفویل با سر و صدای کم تشکیل شده اندآنها برای حداکثر بهره وری طراحی شده اند و بطور ایستا و پویا برای عملکرد بدون لرزش متعادل هستندآنها به طور مستقیم هدایت می شوند و برای تخلیه هوای veritcal مستقر می شوندفن های نگهدارنده از سیم فولادی با روکش سنگین ، مقاوم در برابر زنگ زدگی ، PVC پلی وینیل کلرید ساخته شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد